Promocje
Poduszka POOFI
Poduszka POOFI
177,00 zł 149,00 zł
Poduszka POOFI dla kobiet
Poduszka POOFI dla kobiet
240,00 zł 219,00 zł
Poduszka do karmienia Lansinoh
Poduszka do karmienia Lansinoh
90,00 zł 65,00 zł
szt.
Lanolina maść Purelan™ 100 MEDELA
Lanolina maść Purelan™ 100 MEDELA
56,00 zł 49,00 zł
Laktator ręczny LACTASET Medeli
Laktator ręczny LACTASET Medeli
130,00 zł 105,00 zł
szt.
Laktator elektryczny podwójny Swing maxi
Laktator elektryczny podwójny Swing maxi
639,00 zł 559,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności 
    w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

- pisemnie na adres: ul. Magenta 9, 04-429 Warszawa;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ulimed.pl;

- osobiście, w sklepie przy ul  Żelazna 90, 00-004 Warszawa (patio).

  1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  3. przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Żelazna 90, 00-004 Warszawa.
  4. Prośba o dostarczenie Towaru, nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta.
  5. Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
  6. Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, nie zostaną odebrane !!!

 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy. Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia matki i dziecka lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów wspomagających karmienie (laktatorów, wkładek formujących i higienicznych, osłon sutka, produktów do pielęgnacji piersi) artykułów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych, bielizny dla matek karmiących

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl